تکنولوژی جدید Canon برای صنعت UV


تکنولوژی جدید Canon در نمایشگاه FESPA2017 در هامبورگ درباره جوهر چاپ معرفی می شود. نام این جوهر UVgel است و اولین کاربرد ان برای دستگاه Colorado1640 است. این دستگاه تلفیقی از چاپ با کیفیت و سرعت بالاست و برای چاپ روی انواع سطوح کاربرد دارد.

Colorado1640 کاستی های دستگاه های حاضر مانند: اکوسالونت، لاتکس یا چاپگرهای یو وی را ندارد. با توجه به شرایط موجود پیش بینی ها نشان میدهد که تکنولوژی رول به رول در پنج سال اینده تا 50٪ رشد خواهد داشت.

60٪ مشاغل نیاز دارند که پروژه چاپ در مدت 48 ساعت انجام شود و 40٪ آنها نیاز دارند که پروژها در 24 ساعت انجام شوند در حال حاضر اگر شما بخواهید 50 متر چاپ ظرف مدت 2 ساعت داشته باشید شما میتوانید دستگاههای دسته ی ارزان قیمت لاتکس و اکوسالونت را خریداری کنید که قیمت آنها تا 20000 یورو میباشد.

این در صورتی است که برای چاپ 50 تا 80 متر در همین مدت زمان شما به دستگاه چاپی با قیمت 100000 یورو نیاز خواهید داشت. تکنولوژی یو وی ژل این خلا را پر میکند.

قیمت 55000 یورو در مقایسه با دستگاه هایی با کارایی مشابه قابل رقابت است. سرعت این دستگاه برای حالت سرعت بالا 159 متر در 2 ساعت است. و برای حالت بالاترین کیفیت به 40 متر در2 ساعت میرسد.

Canon همچنین اعلام کرده است این دستگاه قادر به چاپ 100متر در 2ساعت برای چاپ های فضای ازاد و دور بازدید است. همچنین اعتقاد دارد که کلورادو تمام مزایای یو وی و اکوسالونت را با هم دارد.

کار در دمای پایین، چاپ بدون بو، خشک کردن فوری، چاپ صاف و دقیق، مقاوم در برابر خراش و همچنین دامنه ی رنگ وسیع از دیگر ویژگی های آن است. Canon اعلام کرد بازار هدف این محصول برای مشاغلی مرتبط با کارهای فضای آزاد و داخلی شامل: پوستر، بنر، علایم، بیلبورد، عکس برگردان و پوشش هایی برای دیوار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 9 =