چاپ یووی را بیشتر بشناسید…

خدمات چاپ یووی

فلت بد یووی


چاپ یووی، یک چاپ متمایز

در هر حرفه، افراد معدودی حضور دارند که در کارهای خود به خلاقیت و کیفیت، بسیار اهمیت می‌دهند. اگر شما هم به یک کار نو آورانه می اندیشید، بهتر است بیشتر با چاپ یووی آشنا شوید، چرا که شما برای انجام یک کار خلاقانه و با کیفیت به ابزار و آگاهی نیاز دارید. در این مطلب قصد داریم به بخشی از زمینه هایی که یووی در آن کاربرد دارد، اشاره کنیم. مشاغلی که اگر بتوان از چاپ یووی در آنها استفاده کرد ضمن افزایش کیفیت و ایجاد کارهای خلاقانه، می‌توان قیمت تمام شده کار را نیز کاهش داد.

چاپ یووی

کلید خانه هوشمند با استفاده از چاپهای یووی

چاپ یووی

پنل خانه هوشمند با استفاده از چاپهای یووی

 

چاپ صفحه کنترل های خانه هوشمند، کلید و پریز

صفحه های کنترل و کلید و پریزها محصولاتی هستند که با توجه به اینکه در محیط های داخلی استفاده می شوند، زیبایی آن ها بسیار اهمیت دارد. پرینت یووی به علت داشتن جذابیت های بصری و دقت در ابعاد کوچک یکی از گزینه هایی است که شرکت های مطرحی در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند. قابلیت چاپ روی شیشه و پلکسی های بی رنگ به طوری که از قسمت هایی از آن نور عبور نکند و از قسمت هایی از آن عبور کند با این قابلیت که کلید هایی با رنگ های مختلف داشته باشد، با یووی امکان پذیر است. به علاوه قابلیت چاپ از پشت شیشه به زیبایی کارها می افزاید.

چاپ یووی

صفحه کلیدها

دستگاه هایی مانند ماشین حساب، دستگاه های کارتخوان و حضور غیاب، نوبت دهی و … بسیار زمینه های مناسبی برای استفاده از چاپ یووی است. دلیل این ادعا این است که بیشتر خلاقیت ها در این زمینه ها ، مربوط به طراحی شما است و شما می‌توانید با طرح های جدید و فانتزی بدون کوچکترین افزایش هزینه یک کار متفاوت و خلاقانه عرضه کنید.

چاپ یووی

قاب موبایل

قاب موبایل از ان دسته از کارهایی است که شما با هر کیفیتی از پرینت یووی می توانید آن را انجام دهید. برای مثال ایجاد قاب های سفارشی ممکن است زمان بر باشد بنابراین هزینه چاپ آن ها نیز بیشتر است، اما اگر یک قالب کلی با تعداد محدودی طرح در تیراژ قابل توجه چاپ شود میتوان با قیمت مناسبی به بازار عرضه کرد و با وجود تجربه های موفق در این زمینه، می توان درستی این ادعا را اثبات کرد.

مطالب مرتبط

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 3 =