سرگذشت یک فلت بد

چاپ فلت بد

قاب موبایل چاپ یووی


اشنایی من با فلت بد

هنوز روزی که اولین تلفن همراه هوشمندم را خریدم ، به یاد دارم . زمانی که از ان استفاده میکردم تمیزی و طراحی زیبای ان جلب توجه میکرد . تصمیم گرفتم برای ان یک قاب موبایل بگیرم . اما قاب های موجود بی کیفیت و با طرح های معمولی به نظر میرسید . من که یک مهندس سیستم های شبکه بودم ، تصمیم گرفتم تا قاب موبایل سفارشی تولید کنم . اینجا نقطه اشنایی من با  چاپگر  فلت بد یووی بود . من بعد از تحقیق و مشاوره به این نتیجه رسیده بودم که چاپگر فلت بد قابلیت چاپ روی هر سطح صافی را دارد و با توجه به کیفیت چاپ و طرح های مناسبی که من در سر داشتم گزینه مناسبی برای شروع یک کسب و کار بود .

چاپ فلت بد

سفارشی سازی با کیفیت

در سال 2013 ، شروع به فروش قاب موبایل فانتزی در یک سایت معتبر کردم . من با فروش طرح های کارتونی از شخصیت های ورزشی شروع کردم . استقبال چشمگیر باعث شد که به مشتریان پیشنهاد بدهم که عکس خودشان ، عکس دوستان و خانواده های انها را روی قاب موبایل چاپ کنم . این پیشنهاد کسب و کار من را متحول کرد . بعد از تحقیقات فراوان تصمیم گرفتم یک دستگاه رولند مدل VersaUV LEF UV بخرم . اتفاقی که برای من بعد از خرید دستگاه فلت بد افتاد قابل باور نبود . در مدت دو ماه تمام سرمایه گذاری من بازگشت .

بعد از این خرید ، سفارشات من به طرز غیر قابل انتظاری بالا رفت . یکی از نکاتی که توجه به ان باعث شد به روند پیشرفتم ادامه دهم این بود که باید از جوهر مرغوب برای بالا بردن سطح کیفی کارم استفاده کنم . یک جوهر خوب باعث طراوت و شادابی در محصول خروجی میشود . استفاده از یک طرح با کیفیت و همینطور تسلط بر قابلیت های دستگاه فلت بد باعث افزایش سطح رضایت مشتری از کار من شد . من به فکر راه کارهای توسعه کسب و کارم بودم و تصمیم منطقی این بود که ظرفیت تولید را افزایش بدهم .

چاپ فلت بد

مدیریت توسعه

من به منظور پاسخ به تقاضای موجود ، تصمیم به خرید دستگاه چاپ فلت بد بزرگتری گرفتم . و مدل VersaUV LEF-300 انتخاب من بود .LEF-300  بزرگتر و سریع تر بود با همان کیفیت . این چاپگر با توجه به ابعاد بزرگتری که داشت به من امکان افزایش حجم کار را داد و باعث پیشرفت من شد .یکی دیگر از عواملی که باعث پیشرفت من شد ، روش های تازه در بازاریابی بود . من به رسانه های اجتماعی برای تبلیغ و جلب رضایت متکی هستم . زمانی که افراد پرمخاطب در فضای مجازی از قاب های من استفاده میکنند تعداد سفارش ها افزایش میابد . دستگاه چاپ فلت بد واقعا باعث رشد من شد . بدون این چاپ با کیفیت موفق نمیشدم . من لوییز سانتیاگو هستم

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چاپ یووی و دستگاه چاپ فلت بد روی لینک های زیر کلیک کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 3 =