دستگاه فلت بد یووی (راهنمای خرید)

فلت بد

چاپگر فلت بد یووی


نکات قابل توجه برای خرید دستگاه

همانطور که پیش تر هم  قابل پیش بینی بود با توجه به کیفیت و قابلیت های موجود در پرینترهای یووی، استقبال برای خرید این چاپگرها رشد چشمگیری داشته است. از این رو بر آن شدیم تا در این مقاله نکات مختصری راجع به موارد حائز اهمیت در بحث خرید چاپگر های فلت بد را یادآور شویم. این نکات بیشتر مربوط به سوالات و پیش فرضهای عزیزانی است که برای خرید و مشاوره تماس میگیرند . شما می توانید جهت مشاوره تکمیلی و یا سوالات بیشتر با کارشناسان شرکت با شماره ی 02126323680 تماس حاصل کنید.

در خرید دستگاه چاپ فلت بد توجه به نکات زیر حائز اهمیت است:
1- شرکت سازنده و  عرضه کننده
2- موارد نیاز شما از چاپگر ، ابعاد و قابلیت های دستگاه

آنچه در خرید چاپگر فلت بد یووی تمایز ایجاد می کند تفاوت این چاپگر ها با دستگاه هایی مانند اکوسالونت، سالونت و سابلیمیشن است به جهت اینکه این دستگاه ها عمدتا روی تعداد محدود و خاصی از مواد اولیه توانایی چاپ دارند. اما فلت بد یووی ها توانایی چاپ روی هر جسم تخت و چاپ پذیر را دارند . این موضوع باعث میشود تمام فاکتورهای مربوط به فلت بد یووی از حساسیت خاصی بهره مند شوند.

شرکت تولید کننده و عرضه کننده

خرید از یک شرکت سازنده ی معتبر ، خیلی می تواند باعث آسودگی خاطر شود. اما دو مسئله مطرح است. اول اینکه شرکت مورد نظر باید در فروش چاپگر های فلت بد یووی متخصص باشند، اگر یک شرکت تعداد زیادی از چاپگر های اکوسالونت و یا سابلیمیشن فروخته باشد این دلیل خوبی برای تخصص در فلت بد یووی نیست . حتی اگر شما اقدام به خرید دستگاه از یک برند مطرح را داشته باشید و این خرید توسط یک شرکت متخصص در این امر صورت نگیرد ، شما با مشکلات عدیده ای مواجه خواهید شد. چرا که ممکن است شما در آینده نه تنها در بحث های پشتیبانی با مشکل مواجه شوید بلکه بعضا دیده شده است که در راه اندازی و آموزش هم مشکل پیدا شده است. بنابراین شرکت ارائه دهنده به واسطه تجربیات و توانایی در خدمات یک دستگاه خاص یکی از مهمترین فاکتورهاست.

انتظارات شما از چاپگر

سرعت، دقت و قیمت چاپگر، برای نتیجه گیری بین قدرت دستگاه و نیاز شما کاربرد دارد.بهترین روش تعیین سرعت چاپگر ، نمونه چاپی است که به سفارش شما روی مواد اولیه ی موردنظر شما، چاپ می شود . دقت دستگاه را هم میتوان  از همان نمونه و یا مجموعه ای از نمونه ها نتیجه‌گیری کرد. اهمیت این بخش به این دلیل است که  اگر شما یک دستگاه با کیفیت از یک عرضه کننده ی متخصص خرید کردید ولی این تکنولوژی مناسب کار شما از نظر هزینه و یا زمان نباشد انتخاب شما یک انتخاب خوب نبوده است.

ابعاد و قابلیت های چاپگر

امروزه با پیشرفت های صورت گرفته، تنوع در دستگاه های موجود بسیار زیاد است ، این شما هستید که باید بین قابلیت ها ، نیازهایتان و نهایتا قیمت تعادل ایجاد کنید. نیاز سنجی شما نسبت به کاری که انجام می دهید بسیار مهم است . به نظر می رسد که در بحث ارایه خدمات چاپ ، یک چاپگر با کیفیت تر با سایز کوچکتر به مراتب کاراتر از  یک چاپگر با سایز بزرگ است چرا که سفارشات چاپ با ابعاد کوچک به مراتب طیف وسیع تری را در بر می گیرند.
خرید چاپگر های سایز بزرگ بیشتر برای تولیدکنندگان که ابعاد کار آنها بزرگ است توصیه می شود.اهمیت این موضوع زمانی آشکار می شود که بین هزینه خرید و نگهداری یک چاپگر سایز بزرگ و سایز کوچک یک مقایسه ساده صورت می گیرد. خرید یک دستگاه متعادل و پایدار حداقل چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید. لازم به ذکر است که خرید دستگاه های سایز بزرگ ، با توجه به قیمت بالا برای خرید و سرویس یک دستگاه باکیفیت سایز بزرگ ، تنها زمانی منطقی است که شما سفارشات تضمینی با سایز بزرگ داشته باشید .

در پایان بهتر است یادآور شویم که در خرید یک چاپگر عوامل بسیاری تاثیرگذار است که شاید نتوان دریک زمان کوتاه به آن اشاره کرد.اما سه عامل مهم شرط لازم و ناکافی برای خرید چاپگر است که به ترتیب اشاره می شود.

اول: شرکت فروشنده (یعنی همان شرکتی که چاپگر را به شما عرضه می کند)

دوم: خرید یک دستگاه باکیفیت

سوم :اطمینان از اینکه دستگاه توانایی ارائه خدمات مد نظر شما را دارد.

برای اشنایی با محصولات شرکت ما ، روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 19 =