فروش مدل جدید دستگاه فلت بد UV 4060 با هد اپسون


دستگاه فلت بد یووی 6040 با هد اپسون

دستگاه فلت بد یووی 6040 با هد اپسون ، یک دستگاه سایز کوچک با قابلیت چاپ با رنگ سفید و رنگی به صورت همزمان و مصرف 15میلی لیتر برای هر متر مربع است که دستگاه مناسبی برای کاربرانی است که قصد ورود به صنعت چاپ یووی را دارند. اطلاعات زیر مربوط به دستگاه فلت بد یووی 6040 می باشد.

اطلاعات دستگاه:  

uv flatbed

دستگاه فلت بد

– چاپ جوهر افشان مستقیم دیجیتال
– تک هد
– جوهر UV
– رنگ جوهر CMYK+WW
– مصرف جوهر 15 میلی لیتر برای هر متر مربع
– رزولوشن 360*720*1440 دی پی ای
– ضخامت چاپ تا 12 سانتیمتر
– ابعاد دستگاه 1360*900*600 میلیمتر
– ابعاد بسته بندی 1450*950*800 میلیمتر
– ابعاد چاپ تا 60*45 میلیمتر
– نرم افزار RIP ، Photo print
– لامپ یو وی LED (سیستم خنک کننده ابی)
– مصرف توان 400 وات
– کار با ویندوز های 7 و 8 و 10
– یک سال وارانتی و پشتیبانی مادام العمر
– قابلیت چاپ بر روی فلز، PVC ، پلکسی ، شیشه ، سرامیک ، چوب ، چرم ، قاب گوشی و…

چاپ یووی چه برتری نسبت به سایر چاپ ها دارد؟

  • چاپ روی بازه ی گسترده ای از بسترهایی با جنس متفاوت : بر خلاف دیگر چاپ های حاضر،چاپ یووی روی هر سطحی قابلیت چاپ دارد با این توضیح که برای بعضی سطوح نیاز به اماده سازی و استفاده از پوشش مخصوص (کوتینگ-coating) می باشد. چوب، فلز، پلاستیک و سرامیک حتی روی CD و بتن هم از این چاپ استفاده شده است.
  • عدم نیاز به اماده سازی بستر چاپ در بیشتر موارد: همانطور که اشاره شد چاپ یووی در بیشتر موارد نیازی به اماده سازی ندارد. اما لازم به ذکر است که برای سطوحی مانند کاشی و شیشه استفاده از کوتینگ برای ماندگاری بیشتر و لاک مخصوص (وارنیش ) برای براق شدن کار بی تاثیر نیست.
  • مقاوم در برابر گرما ،رطوبت،پاک کردن و خراش: چون چاپ یووی توسط نور فرابنفش بلافاصله خشک می شود از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • زمان سریع خشک شدن یعنی افزایش سرعت چاپ: با توجه به کاربردها و کیفیت چاپ، چاپ یووی سرعت مناسبی دارد و این به معنای افزایش سرعت تولید است.
  • چاپ لایه های رنگ مختلف در ان واحد: دستگاه های چاپ یووی قابلیت چاپ لایه های رنگ مختلف در ان واحد را دارند به این معنا که مثلا در یک پرینت ابتدا رنگ سفید و بلافاصله رنگ اصلی را پرینت می گیرند.
  • پتانسیل بالا برای خلاقیت و نوآوری: قابلیت چاپ روی اجسام مختلف و دقت بالا شما را با دنیایی از خلاقیت روبرو می کند. چاپ عکس روی پلکسی، شیشه، کاشی و سرامیک و حتی قاب گوشی تنها بخشی از قابلیت های موجود است.
  • سالم تر برای محیط کار و سیاره شما: جوهر یووی مانند جوهرهای دیگر ایزوپروپیل الکل تولید نمی کند. ترکیبات آلی فرار (VOCs) ، را به اتمسفر نمی افزاید. بنابراین بویی به وجود نمی آید که نیاز به تهویه باشد. این کار محیط کاری کارامدتری را برای کارکنان شما ایجاد می کند.

چاپ عکس با کیفیت با استفاده از چاپ یووی

قابلیت چاپ روی اجسام مختلف و دقت بالا این امکان را به وجود می اورد که استفاده از چاپ یووی در صنعت تبلیغات یک امتیاز باشد برای کسانی که کارهایی با کیفیت بالا می خواهند. برای این کار شما به یک پرینتر یووی و یک عکس دقیق با کیفیت نیاز دارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =