نایالا ، پرفروش ترین فلت بد یووی در اروپا

یووی

فلت بد


نایالا ، یکه تاز برای سومین بار

چاپگر سایز بزرگ نایالا پرفروش ترین فلت بد یووی سایز بزرگ است. نایالا این رکورد را برای سومین سال متوالی کسب کرده است . نایالا پرفروش ترین چاپگر اروپا در میان یووی/هیبرید بزرگتر از 60 اینچ (152.4 سانتیمتر)  که بین 130 تا 500 هزار دلار قیمت داشته اند ، بوده است. نایالا برای بار سوم ، در سه سال اخیر به این مهم دست یافته است. به زودی تعداد چاپگر های سایزبزرگ  swissQprint در سطح جهان به هزار دستگاه خواهد رسید که بیش از نیمی از آنها مدل Nyala LED می باشد.

تنوع مواد گسترده

به لطف UV LED ، دیگر مشکلات مربوط به زیر ساخت های حساس به حرارت متعلق به گذشته است . دیگر نیازی ندارید وقتی را صرف گرم کردن دستگاه بکنید و با کمی خلاقیت می توانید از کارتان لذت ببرید و مشتر ی های خود را شگفت زده کنید . نکته ی دیگر راجع به نایالا مصرف برق کم و طول عمر لامپ های LED ان است که شرکت سازنده ان را مادام العمر می داند . یعنی هزینه ی تعمیر و نگهداری این چاپگر نیز بسیار مقرون به صرفه است. نکته ی دیگری که این چاپگر را متمایز می کند صدای کم آن در زمان کار است که کار با آن را لذت بخش تر می کند.

تنوع در محصولات

محصولات swissQprint در این دسته در حال حاضر شامل 3 مدل با ابعاد و بهره وری مختلف است .

  • نایالا ابعاد 2*3.2 متر مربع با قابلیت حداکثر خروجی 206 مترمربع بر ساعت
  • ایمپالا ابعاد 2.5*2 متر مربع با قابلیت حداکثر خروجی 180 متر مربع  بر ساعت
  • اوریکس ابعاد 2*2.5 متر مربع با قابلیت حداکثر خروجی 65 متر مربع بر ساعت

تمام مدل ها از شرایط انتخاب نوع پیکربندی برخوردار است تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند پرفروش ترین فلت بد را با توجه به نیازهای ضروری خود پیکربندی کنند و در عین حال گزینه ای برای گسترش آن فراهم کنند . این شرایط امکان سرمایه گذاری مرحله ای را فراهم می کند . به نظر می رسد این روش هم باعث موفقیت برای نایالا و هم swissQprint شده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =