فروش هد چاپگر اپسون: هد dx5 ، قیمت هد dx5، قطعات پرینترهای اپسون

اپسون

dx5


فروش انواع هد Epson

هد dx5 ، هد نسل پنجم اپسون از تکنولوژی پیزو الکتریک بهره می برد و دارای حداکثر رزولوشن 1440dpi می باشد.این هد چاپ ، دارای 8 ردیف نازل که هر ردیف دارای 180 نازل می باشد که این خاصیت باعث می شود بتوان برای هر ردیف یا کانال یک رنگ اختصاص داده شود . معمولا هد epson dx5 به صورت 4 رنگ یا 8 رنگ ویا 5 رنگ استفاده می شود. هدهای اپسون dx5 دارای قطر نارل 3.5 پیکولیتر می باشد که این خاصیت باعث دقت چاپ بالای این نوع هد برای کارهایی با ظرافت خاص می باشد که برای چاپ با فونت های ریز و کوچک بسیار مناسب می باشد.

  • تکنولوژی ساخت : میکروپیزو الکتریک
  • رزولوشن چاپ : 1440dpi
  • مینیمم سایز پاشش جوهر : 1.5 پیکولیتر
  • ماکزیمم سایز پاشش جوهر : 21 پیکولیتر
  • حداقل فرکانس شروع به کار : 8 کیلو هرتز
  • جوهر های قابل استفاده :اکو سالونت ، یووی ، پیگمنت ، واتر بیس

قیمت هد dx5

قیمت هد dx5 بسیار متغیر بوده و با توجه فاکتور های مختلف مانند water base و solvent base بودن با قیمت های مختلف به بازار عرضه می شود . اما نکته مهم فروش هد های تقلبی است که فروشندگان ان اغلب ضمانتی برای اصل بودن ان نداشته و در قبال نصب ان هم مسئولیتی نمی پذیرند . شرکت ایرسا توسعه امین تمامی هد های خود را با ضمانت اصل بودن و در بسته بندی با کد پیگیری کالا عرضه نموده و تمامی هد ها را در صورت تمایل مصرف کننده نصب خواهد کرد.

epson

dx5

خشک شدن هد اپسون

خشک شدن هد های اپسون مقوله ای است که شاید بتوان گفت درصد بالایی به جوهر مورد استفاده و کمی هم به نحوه ی استفاده و شرایط محیطی و مراقبت از هد بستگی دارد.جوهر های اکو سالونت و واتربیس به راحتی در هدهای اپسون خشک شده و باید استفاده از این جوهر ها در هد های مختلف به صورت مداوم باشد و همین طور شرایط محیطی و دمای محیط بسیار مهم است .لازم به ذکر است جوهر های یووی با توجه به اینکه فقط با لامپ های LED یووی و فرکانس و طول موج خاص خشک ی شوند .در صورتی که جوهر با کیفیت باشد مشکلی از لحاظ خشک شدن برای هد به وجود نمی اید.

شستشوی هد اپسون

تمیز کردن و شست و شوی هدهای اپسون معمولا با حلال جوهر مورد استفاده ، صورت می گیرد. استفاده از حلال جوهر باعث از بین رفتن گرفتگی می شود .در صورتی که گرفتگی و یا به اصطلاح (nozzle clogging) به صورت قوی باشد روش هایی مانند التراسونیک باید استفاده شود.

دستگاه فلت بد یووی ۶۰۹۰

دستگاه فلت بد یووی ۶۰۹۰ با هد اپسون ، یک دستگاه سایز کوچک با قابلیت چاپ با رنگ سفید و رنگی به صورت همزمان و مصرف ۱۵میلی لیتر برای هر متر مربع است که دستگاه مناسبی برای کاربرانی است که قصد ورود به صنعت چاپ یووی را دارند. اطلاعات زیر مربوط به دستگاه فلت بد یووی ۶۰۹۰ می باشد.

درباره این دستگاه بیشتر بخوانید…

دستگاه فلت بد یووی ۶۰۴۰ با هد اپسون

دستگاه فلت بد یووی ۶۰۴۰ با هد اپسون ، یک دستگاه سایز کوچک با قابلیت چاپ با رنگ سفید و رنگی به صورت همزمان و مصرف ۱۵میلی لیتر برای هر متر مربع است که دستگاه مناسبی برای کاربرانی است که قصد ورود به صنعت چاپ یووی را دارند. اطلاعات زیر مربوط به دستگاه فلت بد یووی ۶۰۴۰ می باشد.

درباره این دستگاه بیشتر بخوانید…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =