جوهر اکوسالونت

اکوسالونت

ecosalvent ink


جوهر های سالونت سبک یا اصطلاحا اکو سالونت که در پاسخ به نیاز کاربران به جوهر هایی کم ضررتر برای سلامتی شروع به گسترش گردیده است.جوهر های سالونت معمولا دارای VOC بسیار بالا است که معمولا در محیط کار با آن احتیاج به تهویه ی هوای قوی است و همچنین دارای بویی خاص است این جوهر هارا برای استفاده در محیط داخلی (INDOOR) نامناسب میکند.

اما از جهت دیگر جوهر های سالونت دارای قیمت بسیار پایین و ماندگاری بالا در فضای بیرون میباشد که برای صنعت تبلیغات بسیار به صرفه میباشد.در مقابل جوهر های اکوسالونت در تضاد با جوهر های سالونت دارای VOC بسیار کم است و همچنین بوی کمی در مقایسه با جوهر های سالونت دارد و قابل استفاده در فضاهای داخلی indoor میباشد .مزیت دیگر این نوع جوهر ها این است که بسیار دوستانه با هد رفتار میکنند و دیرتر باعث خرابی و از بین رفتن نازل های هد میکنند.

این جوهر ها نیاز به گرمای بیشتری در مقایسه با جوهر های سالونت دارند بنابراین باید از متریال های با کیفیت تری در مقایسه با جوهر های سالونت استفاده بشود.

این جوهر ها معمولا متریال های پلاستیکی را نرم میکنند و به آن میچسبند که این بدین معنی است که مقاومت در مقابل اشعه uv و خراش برداشتن آن خیلی خوب نیست.

مزیت دیگر این جوهر ها این است که چاپ شارپتر و براق تری نسبت به جوهر های سالونت در خروجی تحویل میدهند اما ماندگاری آن ها نسبت به جوهر های سالونت در فضای بیرون کمتر است.

در اخر در مورد قیمت هم میتوان گفت اگرچه قیمت جوهر های اکو سالونت در مقایسه با جوهر های سالونت گران تر است اما با توجه به مزایای آن میتوان آن را قابل قبول دانست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =